Munkáink

Egy Csésze Egészség Podcast 1. évad

Videós podcast Gundel Takács Gáborral

Kivitelezés

Stúdiónkat felszereltük a tartalomgyártás legmodernebb eszközeivel, ezért kompromisszumok nélkül rögzítettük a videós podcast hat epizódját. Havonta 1 epizód kerül megosztásra a Bethesda podcast felületein, és ezek kommunikációját hetente 1 rövid possztal is megerősítjük. A podcast teljes managementjét és közösségi média kezelését is a Nova csapata végzi, ezzel is tehermentesítve a Bethesda Alapítványának munkatársait. Jelen pillanatban egészen 2023 októberéig be vannak időzítve előre a szövegezett, előre legyártott tartalmak, amelyek a podcast népszerűsítéséhez szükségesek.

Podcast management

Hogyan is visszük a Podcast kommunikációját fél évig, és ez miért jó ügyfelünknek?

A podcast forgatása előtt készítettünk egy javasolt tartalomstratégiát partnerünknek, melyet alapos egyeztetések során szabtunk személyre. A forgatást követően elkészítettünk a heti kommunikációhoz szükséges minden tartalmat a különböző közösségi média felületekre. Ez magába foglalja a Facebookra és Instagramra készített beharangozó posztok szövegezését, a YouTube Shorts-ra és TikTokra optimalizált rövid videós tartalom kivitelezését, és természetesen a Spotifyra, Google Podcasts-ra és Apple Podcasts-ra a teljes epizódokat, YouTube-ra pedig a teljes videós epizódokat is.

Áttekintő

Gundel Takács Gábor vezetésével forgattuk le a Bethesda Gyermekkórház szülőknek szóló gyermekgyógyító podcast sorozatát. A hat darab 20 perces epizód egy teljes forgatási napot vett igénybe. Stúdiónk adott otthont a 6 különböző témában megszólaló egészségügyi szakembernek. Célunk az volt, hogy a magas szaktudást egy rendkívül igényesen prezentálható módon kommunikáljuk a közönség felé. Emiatt választottuk a beszélgetős műsor műfaját. Egy 20 perces epizód megengedi, hogy a legfontosabb kérdésekre választ kapjanak a szülők a leggyakrabban felmerülő gyermekgyógyászati kérdésekben.

Miért jó?

Azért ajánlottuk a videós podcast műfaját, mert a hagyományos “csak audio” alapú podcasttal szemben majdnem háromszor annyi közösségi felületen tudjuk használni ezt a típusú tartalmat. Ez tökéletesen reprezentálja azt az elvünket, miszerint a tartalom eredményessége mellett a megfelelő disztribúció is szükséges a kitűzött célok eléréséhez.

Nekünk is érdekünk, hogy a podcast epizódok minél nagyobb hallgatottsággal rendelkezzenek, hiszen a Bethesda célja volt, hogy minél több szülőt tájékoztassunk a gyermekgyógyítás kérdéseiről egy hiteles és minőségi csatornán keresztül.

Tehermentesítünk!

Amellett, hogy legyártottuk a fent említett tartalmakat, ezeknek az időzítését, megosztását és analitikáinak ellenőrzését is elvégezzük hétről-hétre, és javaslatot is teszünk optimalizálásukra is. Ezzel tehermentesítjük ügyfelünket, és a sokkal magasabb értékű elfoglaltságokra tudnak fókuszálni ennek köszönhetően. Természetesen a podcast management egy kiegészítő szolgáltatásunk, számos esetben csak átadjuk az elkészített epizódokat, és innentől a megosztást ügyfeleink végzik.