Referencia

1% Reklámfilm Rékasi Károllyal

1%-os reklámfilm Rékasi Károllyal

Ideális reklám??

Egy ilyen volumenű reklám alapos előkészítést igényel. Elkészítjük a kreatív koncepciót, megírjuk a narráció szövegkönyvét, terepszemlét tartunk, összerakjuk a forgatási ütemtervet, majd tájékoztatjuk a résztvevőket. A forgatási napon a megfelelő előkészítésnek köszönhetően percre pontosan végigvisszük a produkciót.

Narráció a helyszínen rögzítve??

A nyitó és zárójelenetnél hasznos hangot rögzítettünk, aminek megfelelő minőségéről hangmérnök kollégánk gondoskodott. A film alapját azonban a Károllyal rögzített narráció adja. Jason Statham magyar hangja nem okozott csalódást, fantasztikusan kiemeli filmünk üzenetét, és egy tökéletes atyai karaktert adott hozzá a mondanivalóhoz.

A helyszínre kitelepültünk a podcast mikrofonunkkal, és egy stúdiókörnyzetet teremtettünk a Bethesda egyik félreeső helyiségében. Ezzel biztosítottuk azt, hogy a résztvevőink a lehető leggyorsabb idő alatt végezhessenek a forgatással, és egy kellemes és kevéssé erőltetett forgatási élményben legyen részük. Ez részünkről több előkészítő lépést igényelt, de elsőszámú irányelvünk, hogy az ügyfélélmény ne hagyjon maga után kívánnivalót.

Áttekintő

Rékasi Károly és felesége Pikali Gerda hatalmas lelkesedéssel álltak a Bethesda Gyermekkórház mellé. Az adó 1%-os kampányidőszak rendkívül jelentőségteljes hónapokat jelent egy egészségügyi intézmény életében. Ilyenkor a kitűzött üzleti célunk, hogy minél több embert irányítsunk el a kórház weboldalára, ahol útmutatást kapnak, hogy hogyan tudnak rendelkezni adójuk 1%-ról a Bethesda javára.

Csapatunk

A projekt fontos lépése volt a megfelelő csapat összeállítása. A forgatási napot megelőző két hétben került összeállításra az a stáb, akik szükségesek voltak egy magas színvonalú végeredmény elkészítéséhez. Két operatőrrel, hangmérnökkel és werkkel kiegészülve minden szükséges pozíciót elláttunk. A színfalak mögötti tartalom rögzítése egy ilyen projektnél nagyon fontos, hiszen nem csak írásos formában tudunk beszámolni egy-egy produkció részleteiről, hanem werkfilmet, werkfotókat is tudunk prezentálni az érdeklődőnek.

Lezárás

Az utómunka rövidsége és a határidők pontos betartása egy ilyen reklám kivitelezésénél nagyon fontos. Ez a reklámfilm a Bethesda 1%-os kampányának gerincét jelenti. Ha nem készül el időben, miattunk csúszik az egész, ez pedig többszázmilliós bevételkiesést jelenthet. Éppen emiatt a belső kommunikációnkban még szűkebb határidőket szabunk meg, mint ügyfeleink felé. Ezzel gondoskodunk arról, hogy a vállalt határidő előtt, vagy maximum azt betartva kézhez is kapják partnereink az általunk készített tartalmat.